wtorek, 1 listopada 2022

Obitsu

 Niestety mimo ciągłych postanowień i obietnic nie mam czasu ani chęci na lalkowanie więc posty pojawiają się bardzo żadko.

Obitsu dotarło już dawno, i jestam zadowolona z jego artykulacji. Na początku założyłam je trochę       "na odczep się" i był problem z tym że głowa się ciągle ruszała i spadała, ale ostateczni toche nad tym posiedziałam i założyłam wszysto mam nadzieję jak należy.

Dziś -Nieco spóżnione-  zdjęcia Halloweenowe.


Prawie że idętyczne.

Zdjęcia są w porządku, ale nie zbyt widać sukienke nad którą się trochę na męczyłam.

W Halloween prawię nic nie robiłam, na początku umówiłam się z ciocią że będziemy straszyć dzieci, ale tuż przed Halloween wyjechała. A wy? Co robiliście?


Postanowiłam spróbować mojej ręki w robieniu butów, ponieważ stockowe nie pasują na Obitsu, niestety nie jest to tak proste jak się wydaje, i się poddałam, duży szacunek dla osób które umieją je robić.

Mimo wcześniej wspomnianego braku czasu oraz chęci powarznie się zastanawiam nad zakupem dalki.

To na razie tyle, pa, pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz